A CSR stratégiája három pilléren áll. Ezen irányelveket megkapta cégünk valamennyi munkatársa, tevékenységét mindenki ezeknek megfelelően folytatja.
CSR szemléletű készletleépítési program
A Promotrade Kft eladatlan készleteinek értékcsökkenési leírása után a termékeket karitatív célokra ajánlja fel, akár adományozás, akár alkalmi támogatások formájában. Programunkat részben a Magyar Termék- és Kulturális Alap közreműködésével, részben saját adományozási elképzeléseink szerint folytatjuk.
Távmunka támogatási program – Családbarát munkahely
A Promotrade Kft valamennyi munkatársa részére lehetővé teszi a távmunkában való, rugalmas munkavégzést. Ehhez mind a mobil eszközöket, mind az ügyviteli rendszereket, valamint a rendszerek biztonságos használatát biztosítja. Ezzel kívánja támogatni a családi és háztartási teendők kiegyensúlyozott elosztását, segíteni a gyermekvállalást és a családra fordított figyelem minőségének javítását. Az ebből eredő kevesebb gépkocsi használat pedig a károsanyag-kibocsátás csökkentéséhez járul hozzá.
Tudatos reklámtárgy beszerzés támogatása
A Promotrade Kft elkötelezett a minőség iránt. Törekvésünk, hogy vevőinket arra ösztönözzük, hogy garantált, minősített termékeket használjanak reklám programjaik során, ne gyártassanak hulladékot. A döntés felelősségét a mindenkori megrendelőtől átvenni nem tudjuk, de minden munkatársunk felkészült tanácsadással járul hozzá, hogy a helyes beszerzési döntést segítse.
Papír alapú katalógusok használatának drasztikus csökkentése
Évről évre kevesebb katalógust nyomtatunk, azokat is természetesen újrahasznosított alapanyagból. Ezzel mind a papírfelhasználást és az ezzel járó globális ipari szennyezést, mind pedig a logisztikai környezetkárosítást korlátozzuk.