A sok-sok elektronikai hulladékba szó szerint belefullad a világ. Ismerik Kuijü dél-kínai város állapotát? Azt gondolják, messze van ez a Nyugattól és amúgy is van bőven elég okunk fejfájásra „saját jogon” is? Lehet. De nem olyan hosszú ám az az út, ami New York-tól, Londontól, Tokiótól, vagy akár Budapesttől Kuijü-ig vezet.
A modern ember tucatnyi kütyüt hord magánál és használ a munkája vagy a magánélete során, amelykről azt gondolja, fontosak. Nem kevés ezek közül finoman szólva egyáltalán nem nélkülözhetetlen, és sajnos azt is tisztán látni kell, hogy számos eszköz mindezek mellett még silány minőségű is. A Nyugat elvitte a gyártást Keletre. Fillérekért. (Pontosabban Jiao-kért.) A profitot és a készterméket haza vitte Nyugatra. Majd a szemetet visszaviszi Keletre. A kütyü visszajut Kuijü-be…
A reklámtárgy piac – hiszen ez a dolga és elemi érdeke – leköveti az aktuális trendeket. Mostanában a kütyük körül forog a világ. Egy tisztességes reklámtárgy katalógusban legalább 8-10 oldal ezekhez a portékákhoz kötődik. Soha nem szabad azonban elfelejteni, hogy ezek a termékek is pont a globális gazdaság fent leírt körforgásának részei. Többségük jó, de nagyon is résen kell lenni.
A gagyitól – különösen ha ingyen kaptuk – könnyedén megválunk. Azaz kidobjuk a szemétbe. Elfelejtjük. Jön a következő. Nem fogunk szervizt keresgélni valami filléres cuccnak. Többnyire így viselkedünk, amikor ajándéktárgyak címzettjei vagyunk, amikor decemberben a futár behozza a tizenötödik céges ajándékcsomagot, vagy amikor májusra már használhatatlan a pendrive vagy az állítólag vízálló kisrádió. Vegyük hát magunkra a felelősséget amikor a ló túlsó oldalán ülünk, amikor mi ajándékozunk, reklámozunk, promóciós, marketing beszerzésekről döntünk. Mert amikor a gagyi kütyüre szavazunk, nem csak partnerünket becsüljük le, de fokozatosan töltögetjük azt a sokszázezredik negyven lábas konténert is, ami nemsokára elindul egy kikötőből egy Kuijü-szerű város felé…
Néhány ötlet, jó tanács, elektronikai termék rendelése előtt:
Végül is akármeddig okoskodunk és ötletelünk, egy biztos. Óriási a kísértés, hogy a gusztusosan csomagolt, modernül tervezett, de haszontalan vagy silány kütyükre elcsábuljunk. Ne tévesszen meg senkit az Európai Unió WEEE irányelve, amely a gyártókat kötelezi a használt termékeik visszagyűjtésére és az alapanyagok ártalmatlanítására. Az intézkedés országonként kvótákkal számol és töbnyire semmi nem teszi a gyártókat érdekeltté abban, hogy a kvótán felül is a társadalom, a fogyasztók iránti felelősséggel járjanak el. Ez a felelősség nagy részben a mi vállunkat nyomja. Azokét, akik kütyükkel kereskedünk és azokét, akik kütyüket használunk. Tegyük ezt okosan, tudatosan, egymás és önmagunk iránti felelősséggel!
Ajándékozzunk minőséget! Reklámozzunk jól!
A kép forrása: GREENPEACE
Önökre szabjuk a reklám termékeinket!
Hogyan működik a gyakorlatban?
Felveszik velük a kapcsolatot, munkatársunk pedig 1 munkanapon belül visszahívja önöket és megbeszélik a projekt részleteit.
Egyeztetjük a megjelenítendő grafikát, majd részletes árajánlatot készítünk. Ennek megrendelése után munkatársaink látványtervet készítenek a gyártás előtt.
A tervek jóváhagyása után elvégezzük a munkát, minden logót, feliratot és egyéb grafikai elemet gondosan elhelyezünk a termékeken.
Az elkészült tárgyakat gondosan becsomagoljuk és a megbeszélt szállítási módon eljuttatjuk önökhöz.
Hírek, újdonságok
A blokklánc technológia a reklámtárgyak piacán
Ha a blockchain-ről van szó, a legtöbben még mindig a bitcoin-ra és más kriptovalutákra gondolnak. Pedig az elosztott adatbázisok nem csak a pénzügyi szférát forradalmasíthatják. Cikkünk az AWARE™ eljárást ismerteti, amely garantálja, hogy a hitelesített termékek valóban rPET alapanyagokból készültek.
Vállalati komplex infokommunikációs fejlesztés a Promotrade Kft-nél
GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2018-01236
CSR-Program
A CSR stratégiája három pilléren áll. Ezen irányelveket megkapta cégünk valamennyi munkatársa, tevékenységét mindenki ezeknek megfelelően folytatja.