A weboldalon minden ár ÁFA nélkül értendő!
Weboldalunkon és cégünk facebook oldalán közelebbről is megismerkedhet termékeinkkel és értékesítéssel foglalkozó munkatársainkkal. Fontos azonban tudni, hogy a weboldalon elsősorban állandó kínálatunk található meg, mindezeken kívül még rengeteg termékkel és szolgáltatással állunk partnereink rendelkezésére. Érdemes tehát személyre szabott ajánlatot kérni, mielőtt döntésre kerül sor. Kollégáinkat telefonon, e-mail útján, vagy Viber-en lehet elérni. A csapatunk menüpont alatt mindenki megtalálható, aki értékesítéssel kapcsolatos kérdésekben készséggel segít.
Raktárról szállítható áruból bármikor tudunk mintát mutatni irodánkban. Amennyiben a termékmintát beszállítói körből meg kell rendelnünk, úgy a minta rendelés feltétele az elfogadott árajánlat. A mintákat el is lehet vinni, ám a vissza nem szolgáltatott mintadarabokat 30 nap elteltével automatikusan számlázzuk.
Megrendelést kizárólag írásban fogadunk el. Minden feltétel, beleértve a szállítási határidőket vagy a pénzügyi kondíciókat is, a visszaigazolásban foglaltak szerint lép hatályba. A közbenső értékesítés jogát fenntartjuk.
Amennyiben ügyfelünk a megrendelt késztermék logózását is kéri, vagy teljesen egyedi gyártásból származó termék kerül megrendelésre, úgy a sorozatgyártás előtt etalon mintát készítünk. Ennek elfogadása történhet személyes megtekintés alkalmával, vagy a mintáról készült fotó gondos vizsgálata útján is. Egyes esetekben az etalonpéldányt a látványterv helyettesítheti. Az etalontól való eltérés esetén a felelősség társaságunkat terheli. Amennyiben viszont ügyfelünknek nem áll módjában a mintát valamilyen formában elfogadni, úgy az esetleges eltérésekért nem vállalunk felelősséget.
A feliratozási munkák megkezdéséhez szükséges grafikai anyagokat vektorgrafikus, vagy képfájl esetén színre bontott CMYK formátumban kérjük elküldeni. Amennyiben a megfelelő állomány nem áll rendelkezésre, bármilyen (akár nyomtatott) alapról is létre tudjuk azt hozni, grafikai óradíj felszámítása mellett. Ennek mértékét a konkrét feladat határozza meg.
A projektek során a technológia függvényében szükséges szerszám, klisé, program, szita, kés, egyéb eszköz elkészítésének munkadíját számítjuk fel. Ez nem azonos az adott eszköz vételárával, tehát a szerszám, klisé, program, szita, kés, egyéb eszköz tulajdonjoga nem száll át a megrendelőre, az fizikailag nem is kerül a megrendelő birtokába.
Új ügyfelek részére a raktárról értékesített termékeket készpénzfizetés ellenében tudjuk átadni. A beszállítói körből rendelt tételekre vagy az egyedi gyártásra pedig 50% előleget kérünk. Hosszabb távú együttműködés esetén a fizetési feltételek kedvezőbbek. Ezeket személyre szabottan, ügyfélközpontú szemlélettel alakítjuk ki. A végleges feltételek minden esetben a visszaigazolásban foglaltak szerint lépnek hatályba.
Áraink nettó telephelyi árak, azaz nem tartalmazzák az áfát és az igény esetén felmerülő szállítási költséget. Felhívjuk ügyfeleink szíves figyelmét arra a tényre, hogy termékeink és szolgáltatásaink áfája visszaigényelhető!
Az árváltozás jogát fenntartjuk.
A meghosszabbított tulajdonjogot kikötjük, azaz a leszállított, de ki nem fizetett áru a számla kifizetéséig a Promotrade Kft tulajdonát képezi.
Áruátvételre telephelyünkön van lehetőség. Irodánkban a kisebb (maximum 2-3 raklap mennyiség) tételek vehetők át. Kiszállítást Budapest közigazgatási határain belül nettó 350 000 forintot meghaladó volumen esetén vállalunk ingyenesen. Egyéb esetekben a szállítási költséget a visszaigazolásban foglaltak szerint számlázzuk, mennyiség, súly és útvonal függvényében.
Telephelyi átvétel esetén az áru beérkezéséről ügyfelünket írásban értesítjük. Ha az átvétel 5 munkanapon belül nem történik meg, a számlát kiállítjuk és kiküldjük, a fizetési kötelezettség életbe lép.
A rész- és utánszállítás jogát a megrendelésben meghatározott feltételek mellett fenntartjuk.
Késedelem vagy meghiúsulás esetén kártérítés nem követelhető, kivéve, ha erről a felek másképp rendelkeznek, avagy ha azt a Promotrade Kft részéről felmerülő súlyos gondatlanság vagy szándékosság idézte elő. Mennyiségi reklamációt csak és kizárólag átvételkor vagyunk kötelesek elfogadni. Aláírt szállítólevél birtokában minőségi reklamációt az átvételt követő 30 napon belül akkor fogadunk el, ha a probléma rendeltetésszerű használat mellett bizonyul jogosnak. (Figyelem! A katalógusok – mind a nyomtatott, mind a digitális formátumok – színhelyessége nem tökéletes. A színekre és a termékek egyéb minőségi paramétereire csak minta alapján vállalunk garanciát.)
Önökre szabjuk a reklám termékeinket!
Hogyan működik a gyakorlatban?
Felveszik velük a kapcsolatot, munkatársunk pedig 1 munkanapon belül visszahívja önöket és megbeszélik a projekt részleteit.
Egyeztetjük a megjelenítendő grafikát, majd részletes árajánlatot készítünk. Ennek megrendelése után munkatársaink látványtervet készítenek a gyártás előtt.
A tervek jóváhagyása után elvégezzük a munkát, minden logót, feliratot és egyéb grafikai elemet gondosan elhelyezünk a termékeken.
Az elkészült tárgyakat gondosan becsomagoljuk és a megbeszélt szállítási módon eljuttatjuk önökhöz.
Hírek, újdonságok
A blokklánc technológia a reklámtárgyak piacán
Ha a blockchain-ről van szó, a legtöbben még mindig a bitcoin-ra és más kriptovalutákra gondolnak. Pedig az elosztott adatbázisok nem csak a pénzügyi szférát forradalmasíthatják. Cikkünk az AWARE™ eljárást ismerteti, amely garantálja, hogy a hitelesített termékek valóban rPET alapanyagokból készültek.
Vállalati komplex infokommunikációs fejlesztés a Promotrade Kft-nél
GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2018-01236
CSR-Program
A CSR stratégiája három pilléren áll. Ezen irányelveket megkapta cégünk valamennyi munkatársa, tevékenységét mindenki ezeknek megfelelően folytatja.