Cégünk a Mobil 1 nemzetközi promóciója számára gyártott olajos flakon alakú mp3 lejátszókat. A termék előállítását hosszas fejlesztő munka előzte meg, melynek során a flakon alakját kellett pontosan leképezni, majd meg kellett tervezni, hogyan helyezhető el a lekicsinyített tárgyon az LCD kijelző, valamint a kezelőszervek.
Az alkatrészeket – elsősorban a processzort – külön-külön kellett összeválogatni úgy, hogy a teljes műszaki tartalom elférjen a rendelkezésre álló szűkre szabott helyen. (Képzeljük csak magunk elé például a jack dugó tengelyének hosszát! Csatlakoztatott állapotban szinte átér kereszt irányban a flakonon.)
A szériagyártáshoz pedig állandó összeszerelési minőséget és azonos alkatrészeket kellett garantálni, ami a több tízezres legyártott darabszámot tekintve nem kis kihívás volt.
Minden termékhez egy hímzett Fruit of the Loom polár felső is tartozott, amelyre az mp3 lejátszó méretének megfelelő zsebet kellett az ujjára varrni, így a partner komplett szettet kapott.
Termékünk az InStore Magazin BTL versenyén Arany Lollipop díjat nyert “A legjobb design promóciós ajándék” kategóriában, illetve megszerezte az “Ajándéktárgy Közönségdíj” győzelmet is.
Önökre szabjuk a reklám termékeinket!
Hogyan működik a gyakorlatban?
Felveszik velük a kapcsolatot, munkatársunk pedig 1 munkanapon belül visszahívja önöket és megbeszélik a projekt részleteit.
Egyeztetjük a megjelenítendő grafikát, majd részletes árajánlatot készítünk. Ennek megrendelése után munkatársaink látványtervet készítenek a gyártás előtt.
A tervek jóváhagyása után elvégezzük a munkát, minden logót, feliratot és egyéb grafikai elemet gondosan elhelyezünk a termékeken.
Az elkészült tárgyakat gondosan becsomagoljuk és a megbeszélt szállítási módon eljuttatjuk önökhöz.
Hírek, újdonságok
A blokklánc technológia a reklámtárgyak piacán
Ha a blockchain-ről van szó, a legtöbben még mindig a bitcoin-ra és más kriptovalutákra gondolnak. Pedig az elosztott adatbázisok nem csak a pénzügyi szférát forradalmasíthatják. Cikkünk az AWARE™ eljárást ismerteti, amely garantálja, hogy a hitelesített termékek valóban rPET alapanyagokból készültek.
Vállalati komplex infokommunikációs fejlesztés a Promotrade Kft-nél
GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2018-01236
CSR-Program
A CSR stratégiája három pilléren áll. Ezen irányelveket megkapta cégünk valamennyi munkatársa, tevékenységét mindenki ezeknek megfelelően folytatja.